Sunday, December 23, 2012

19 Disember.....Alhamdulillah

Hari itu ketika menuju ke sekolah ku lihat anak ku sedikit gementar
Gementar yang di soroknya
Hari itu juga semasa menuju ke sekolah aku sudahpun sedia
Beribu kemungkinan pasti berlegar tetapi aku sudah sedia

Anak ku ini istimewa dia lalui hari2 menuju kemahuan dengan kekuatan jiwa
Pasti kerana itu aku telah cukup sedia

Melihat lebarnya senyum jua dalamnya lesung pipitnya
aku cukup bahagia

Bahagia untuk dia yang berjaya berusha
Bahagia untuk abangnya yang bertungkus lumus memerhatinya
bahagia....bahagia buat kami sekeluarga

Besar sekali Syukur kepada Ilahi
Tanpa Kurniaannya kejayaan tak mungkin dalam genggaman

Tahniah Namy kerana tak pernah buat Ayah Umi juga Cikgu mu sakit hati
Kerana itu kamu peroleh kejayaan ini

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete